Knockades totalt av en förkylning igår men är idag på benen igen tack vare lite vila så här har det jobbats för fullt. En av sakerna som kommit in i butiken är det här fina glasskåpet. Kunde inte låta bli att köpa ett själv. Testade att sätta in porslinsdamen som jag ärvt från min mormor i det och det blev riktigt bra.
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar