onsdag 5 oktober 2011

Vackert glasskåp

Knockades totalt av en förkylning igår men är idag på benen igen tack vare lite vila så här har det jobbats för fullt.
En av sakerna som kommit in i butiken är det här fina glasskåpet.
Kunde inte låta bli att köpa ett själv. Testade att sätta in porslinsdamen som jag ärvt från min mormor i det och det blev riktigt bra.







Foto: Klassiskahem.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar