tisdag 11 oktober 2011

Heja Emma!

Är det fler än jag och tösen som sitter och håller tummarna för Emma?
Om ni inte vet vad det är jag skriver om så gå in här:
http://attvaranagonsfru.se/



Det är såååå spännande!
.
.

Det blev en liten pojk! Grattis Emma!

Foto: Privat

1 kommentar:

  1. haha jaaa jag vet! det är sjukt spännande och man kan knappt slita sej från datorn..fniss..

    SvaraRadera