Är det fler än jag och tösen som sitter och håller tummarna för Emma? Om ni inte vet vad det är jag skriver om så gå in här: http://attvaranagonsfru.se/
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
haha jaaa jag vet! det är sjukt spännande och man kan knappt slita sej från datorn..fniss..
SvaraRadera